Opublikowano: 23 lipca 2020 Autor: red. Komentarze: 0
Garmin awaria

Od wczesnych godzin porannych nie działają serwery firmy Garmin w związku z czym użytkownicy produktów Garmin doświadczają wielu problemów. Nie da się automatycznie synchronizować treningów, a nowi właściciele urządzeń nie mogą założyć kont. Z pewnością nie będzie to miłe pierwsze wrażenie z użytkowania nowego sprzętu. Na pocieszenie trzeba przyznać, że to pierwsza tak poważna awaria amerykańskiego producenta urządzeń GPS. Oprócz serwerów nie działa także infolinia wsparcia technicznego i dzisiaj nie można było także uzyskać pomocy od techników firmy.

Garmin zapewne na początku sam nie był świadom rozmiarów awarii, bo choć na początku działała główna strona internetowa, a nie dało się jedynie wejść w poszczególne produkty, to informacja o problemach pojawiła się dopiero po południu. Na swoim profilu na Facebooku Garmin Polska poinformowała o awarii o dopiero przed godziną 16.

Status poszczególnych funkcjonalności można sprawdzić pod tym linkiem. Kiedy awaria zostanie naprawiona wszystkie możliwości oznaczone na czerwono jako „Down” będą się świecić na zielono. Ponieważ nie podano szacowanego czasu rozwiązania problemu pozostaje cierpliwie czekać.

Jak ręcznie synchronizować treningi?

Jeśli chcecie zobaczyć swój trening z urządzenia Garmin na Stravie bądź w Endomondo pamiętajcie, że możecie aktywność załadować ręcznie. Wystarczy podłączyć urządzenie do komputera za pomocą kabla zasilającego i skopiować plik z aktywnością z dzisiejszą datą na pulpit. Zazwyczaj znajduje się on w folderze „Activities”. Następnie po zalogowaniu się na swoje konto przez przeglądarkę internetową na strava.com wybieramy „Upload Activity” i dalej „File” po czym wskazujemy plik z aktywnością do załadowania.

Dyskusja